Hoe kan ik geleverde artikelen ruilen?

Indien u vanwege een andere kleur of grootte een artikel wilt ruilen of opnieuw geleverd wil hebben, vult u dan het contactformulier op onze website in of neem contact op met de klantenservice. Een omruiling gebeurt alleen in gezamenlijk overleg, zodat de retourkosten in sommige gevallen niet worden verhaald op u.
 


 

Hoe kan ik beschadigde en/of verkeerd geleverde artikelen terug sturen ?

Allereerst bieden wij u onze excuses aan, mochten wij u een beschadigd of verkeerd artikel hebben toegestuurd!
Om een defect/beschadigd of verkeerd artikel terug te sturen, dient u contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt ook contact opnemen via het contactformulier. Graag ook een foto van de beschadiging/het defect via bijlage toevoegen, zodat wij hierop zo goed en snel mogelijk kunnen reageren.

Natuurlijk zorgen wij voor een kosteloze omruiling van het artikel!

 



Hoe kan ik de geleverde artikelen terugsturen?

Het artikel dient stevig verpakt, indien mogelijk in de originele verpakking, aan ons verzonden te worden. Wij vragen U ook het pakket terug te sturen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.

De artikelen dienen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst te worden teruggezonden.

Producten geleverd via DHL - PostNL of Same Day Delivery
Indien u een artikel wenst terug te sturen en niet is verstuurd door middel van een extern transportbedrijf of eigen koeriersdienst, kijk dan op  Retour aanmelden internet. Hierbij kunt u alle gegevens invullen en het pakket te versturen zonder de verzendkosten te betalen bij afgifte pakket, de kosten hiervan (€. 6.95 in Nederland, €. 8,95 in Belgie, Duitsland €. 15,00) worden automatisch verrekend bij het terugstorten van het bedrag van de teruggestuurde artikel(en).

Producten geleverd via extern meubeltransportbedrijf of eigen koeriersdienst
Als u de zending per extern meubeltransportbedrijf of eigen koeriersdienst heeft ontvangen, neem dan Contact met ons op (ivm grootte van het pakket) en zullen wij u een voorstel doen van een meubeltransportbedrijf welke het pakket op afspraak bij u komt ophalen. De transporteur zal contact met u opnemen om af te spreken wanneer de goederen opgehaald worden. Hierdoor zal er circa €. 60,- euro van het terug te storten bedrag afgehouden worden voor de retourkosten(de specifieke retourskosten worden telefonisch medegedeeld).

Zelf Retourzending regelen
Indien u het artikel zelf wenst terug te sturen moet deze verzending voorzien zijn van voldoende frankering, anders zal deze niet worden aangenomen(graag eerst contact opnemen voor een correcte afhandeling hiervan).

Natuurlijk worden hierop geen retourkosten op verhaald en krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort!

 


 

Ik heb een artikel teruggestuurd – wanneer krijg ik de verkoopprijs vergoed?

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en wij alles hebben gecontroleerd, zullen wij u het bedrag (exclusief gemaakte retourkosten) vergoeden.

De vergoeding volgt binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending. Indien u vragen heeft over retourzendingen of ruilen van producten, kunt u ons ook altijd per e-mail (info@intenswonen.nl) of via het contactformulier bereiken.

Contact

Intens Wonen
Diessenseweg 13
5081AE Hilvarenbeek
Tel: 013 - 590 8582

info@intenswonen.nl
www.intenswonen.nl

Onze topmerken

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Adresgegevens

Intens Wonen
Diessenseweg 13
5081AE Hilvarenbeek
Tel: 013-5908582

Info@intenswonen.nl
www.intenswonen.nl

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Copyright © 2015 - 2017 Intenswonen.nl
Inschrijven Nieuwsbrief Intens Wonen

Wilt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief en daarmee kans maken op een waardebon van 100 euro?!?

Schrijf u dan nu in en u ontvangt maximaal 2 x per maand een nieuwsbrief met de nieuwe woontrends en speciale aanbiedingen/kortingen ...