Navigatie
  • Gratis verzending en retourneren
  • Klantbeoordeling van 9 (1656 reviews)
  • 30 dagen 'niet-goed-geld-terug'

Ruilen & retourneren

  • Hoe kan ik geleverde artikelen retourneren?
  • Is jouw bestelling niet helemaal naar wens? Dat is jammer. Gelukkig kun je het wel gratis retourneren. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking. Wij willen het artikel ongebruikt en onbeschadigd ontvangen, in de zo oorspronkelijk mogelijke staat. Het artikel goed verpakt? Lees hieronder de volgende stappen.

    De artikelen dienen binnen een termijn van 30 dagen na ontvangst te worden teruggezonden.

    Producten geleverd via PostNL, DPD of Same Day Delivery
    Meld je retour aan via dit formulier. Na het invullen van de gegevens ontvang je de retourlabel via de mail. Print deze uit en plak hem op de doos. Heb je geen retourlabel ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Vul het contactformulier in, mail ons naar [email protected] of bel naar 085 - 201 0242. Dan helpen we je graag verder.

    Producten geleverd met onze eigen koeriersdienst of via extern meubeltransportbedrijf
    Zijn jouw meubels bezorgd met onze eigen koeriersdienst of via een extern meubeltransportbedrijf? Neem dan contact met ons op. Vul het contactformulier in, mail ons naar [email protected] of bel naar 085 - 201 0242. Dan plannen we met jou een afspraak in om de retour op te halen. Het pakket is namelijk te groot om met een pakketdienst te retourneren.

    Zelf de retourzending regelen
    Indien je het artikel zelf wenst terug te sturen moet deze verzending voorzien zijn van voldoende frankering, anders wordt deze niet aangenomen. Graag eerst contact met ons opnemen voor een correcte afhandeling hiervan. Er worden geen retourkosten op jou verhaald.


  • Kan ik artikelen ruilen?
  • Wil je graag een artikel ruilen voor een andere kleur of maat? Dat is mogelijk. Vul het contactformulier in, mail ons naar [email protected] of bel naar 085 - 201 0242. Voor jou maken we de omruiling graag in orde.


  • Hoe kan ik beschadigde en/of verkeerd geleverde artikelen retourneren?
  • Vervelend dat je een beschadigd en/of onjuist artikel hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak. Wij ontvangen graag jouw ordernummer met foto’s van de beschadiging / het verkeerde artikel. Dit kan via het contactformulier of per mail naar [email protected]. Wij kijken samen met de leverancier naar een passende oplossing, zo snel als mogelijk.

    De omruiling of retour is natuurlijk kosteloos.


  • Ik heb een artikel teruggestuurd, wanneer krijg ik de verkoopprijs teruggestort?
  • Zodra de retourzending bij ons is aangekomen, verwerken we jouw retour. Als het product in goede staat is geretourneerd, dan storten wij het aankoopbedrag terug naar de rekening waarmee er betaald is. Het kan enkele werkdagen duren voordat u dit terugziet. Als u heeft gekozen voor Billink of Pay in 3, dan komt het openstaande bedrag te vervallen.