Navigatie
  • Gratis verzending en retourneren
  • Klantbeoordeling van 9.1 (1549 reviews)
  • 30 dagen 'niet-goed-geld-terug'

Bestellen & bezorgen

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Indien het product voorradig is, wordt er aangegeven wat de verwachte levertijd is, bijvoorbeeld ``voor 17:00 uur besteld, morgen in huis`` of ``1–2 werkdagen``. Betreft het een groter pakket? Dan zal deze middels onze eigen bezorger worden gebracht en wordt er contact met je opgenomen om een bezorgafspraak te maken met het streven de verwachte levertijd na te komen.

    Wanneer het product niet voorradig is zal er duidelijk een verwachte levertijd bij vermeld staan. Bijvoorbeeld: "Leverbaar vanaf 29-07" of " Leverbaar in week 30 ".

    Staat er levertijd op aanvraag zullen we contact opnemen om de verwachte levertijd aan te geven en de vraag of je hierop wilt wachten.
     


  • Krijg ik ook een bevestigingsmail van mijn bestelling?
  • Intenswonen.nl stuurt je uiterlijk binnen een paar uur na afronden van je bestelling een bevestingsmail. Hierin staat een samenvatting van je order.

    Klopt deze samenvatting niet of heb je geen orderbevesting gehad vul dan het contactformulier op onze website in of neem contact op met de klantenservice.
     


  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Kleinere artikelen zoals lampen, bijzettafeltjes of kussens versturen wij met pakketdienst (meestal Instabox of PostNL). Bij deze optie ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen.

    Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Op het niet-thuis-bericht, dat de chauffeur bij je thuis achterlaat, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

    Grote artikelen: op afspraak door onze eigen bezorger
    Grotere artikelen (zoals banken en kasten) die niet met de pakketdienst mee kunnen of daarvoor te kwetsbaar zijn, worden door onze eigen bezorger bij je thuisbezorgd.

    Niet alle meubelen worden helemaal afgemonteerd geleverd. Dit komt vooral omdat we alle meubelen zo veilig en goed mogelijk willen verzenden en worden daarom goed verpakt, wat inhoud dat er bij sommige meubelen/stoelen/tafels nog een poot, lade of iets anders gemonteerd moet worden. Natuurlijk zit hier een duidelijke beschrijving voor bij.

    Het product zal op de begane grond over de eerste drempel bezorgt worden, alhoewel onze koerier voor een lekkere kop koffie ook niet te beroerd is om mee te denken en het product verder in huis te brengen (mits mogelijk!).


  • Bezorgen jullie ook in België?
  • Uiteraard ben je van harte welkom om je bestelling bij ons te plaatsen tegen dezelfde voorwaarden als in Nederland. Houd er wel rekening mee dat de levertijd in België iets langer kan zijn.