Navigatie
  • Gratis verzending en retourneren
  • Klantbeoordeling van 9 (1656 reviews)
  • 30 dagen 'niet-goed-geld-terug'

Bestellen & bezorgen

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Onder de productnaam en prijs van een product vind je de levertijd. Na het bestellen zie je deze ook terug in de bevestigingsmail. Wij hanteren de volgende levertijden:

    Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis = Het artikel is voorradig.

    Leverbaar in 1 tot 2 werkdagen = Het artikel is voorradig, maar betreft een groter pakket. Deze leveren wij met onze eigen bezorgers. We nemen telefonisch contact met je op voor het inplannen van een bezorgafspraak. Wanneer het meubel bezorgd wordt, is afhankelijk van de routes van de chauffeurs.

    Levertijd 3 – 8 werkdagen = Het artikel is niet direct uit voorraad leverbaar, maar wel heel snel. Wij ontvangen het nog vanuit de leverancier. Zodra we het gaan verzenden, ontvang je een track & trace code in je mail.

    Leverbaar in week … (getal) of Leverbaar vanaf … (datum) = De levertijd ligt iets verder in de toekomst. Je kan lezen wanneer het product naar verwachting weer voorradig wordt.

    Levertijd op aanvraag = In dit geval kan je de levertijd bij ons opvragen. Wij zoeken deze voor je op bij de leverancier. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen, of je kunt het artikel alvast bestellen en dan nemen wij contact met jou op voor de verwachte levertijd. Dit is per mail of telefonisch. Houd er rekening mee dat er een kleine kans is dat het artikel niet meer leverbaar is. Zodra dit bij ons bekend is, halen wij het van de website af.


  • Krijg ik ook een bevestigingsmail van mijn bestelling?
  • Binnen een paar uur na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Hierin vind je een samenvatting van je order.

    Klopt deze samenvatting niet of heb je geen orderbevestiging gehad? Vul dan het contactformulier in, mail ons naar [email protected] of bel naar 085 - 201 0242. We kijken er graag naar.


  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Kleinere artikelen (zoals lampen en woonaccessoires) versturen wij met een pakketdienst (meestal PostNL of DPD). Deze bezorgmethode is helemaal gratis. Je ontvangt van ons een e-mail met de Track & Trace informatie zodra wij jouw bestelling gaan verzenden. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen.

    Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan gaat jouw pakketje waarschijnlijk naar een pakketpunt. De informatie om deze op te halen, ontvang je van de pakketdienst.

    Grotere artikelen: (zoals banken en kasten) worden met onze eigen bezorgers geleverd. Het pakket is te groot, te zwaar of te kwetsbaar om met een pakketdienst te verzenden. Wij nemen contact met jou op voor het inplannen van een bezorgafspraak. Wanneer het meubel bezorgd wordt, is afhankelijk van de routes van de chauffeurs.

    De meubels zitten goed verpakt om het zo veilig mogelijk jouw kant op te vervoeren. Dit betekent dat er bij sommige meubelen nog een poot, lade of iets anders gemonteerd moet worden. Hier zit een duidelijke beschrijving bij.

    Je bestelling wordt in principe op de begane grond tot over de eerste drempel bezorgd. Woon je op meerdere verdiepingen? Dan is het afhankelijk van de situatie of de bezorger eventueel nog verder kan helpen. Vaak wil de bezorger in ruil voor een lekkere kop koffie al heel wat helpen (mits mogelijk)!

    Grote artikelen worden gratis bezorgd door onze eigen bezorgers door heel Nederland en België, uitgezonderd de Waddeneilanden. Hiervoor worden extra kosten gerekend. Vraag naar de mogelijkheden bij onze klantenservice. Kleine artikelen bezorgd met een pakketdienst (zoals PostNL) worden wel gratis geleverd op de Waddeneilanden.


  • Bezorgen jullie ook in België?
  • Vanuit België kun je tegen dezelfde voorwaarden als Nederland een bestelling plaatsen. Goed om rekening mee te houden is dat de bezorgtijd wel iets langer kan zijn.